مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-10پزشكي

راه اندازی خدمات 24 ساعته پزشکان در 2 روستای کرمانشاه


با راه اندازی پانسیون پزشکان در دو روستای قزانچی و قلعه شاخانی کرمانشاه، اهالی این دو روستا از این پس از خدمات 24 ساعته پزشکان مقیم استفاده خواهند کرد.

- دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در حاشیه افتتاح پانسیون پزشکان در روستای قزانچی کرمانشاه که امروز(21 بهمن) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این پانسیون دارای دو واحد و هر واحد 80 متر مساحت دارد که دو پزشک در آن برای ارائه خدمات به مردم روستا بصورت 24 ساعته مستقر می شوند.

وی افزود: علاوه بر این دو واحد، در روستای قلعه شاخانی کرمانشاه نیز دو واحد پانسیون دیگر برای پزشکان راه اندازی شده که برای هرکدام از این دو پروژه حدود دو میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه صرف شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: با حضور پزشک مقیم در روستاها، ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم این دو روستا ارتقاء پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پانسیون پزشک روستای قزانچی در مرکز خدمات جامع سلامت این روستا احداث شده، افزود: این روستا حدود 12 هزار و 500 نفر جمعیت دارد که از خدمات این مرکز در حوزه سلامت بهره مند شده اند.

محمدی تصریح کرد: در مرکز خدمات جامع سلامت روستای قزانچی که جمعا 13 خانه بهداشت زیرمجموعه آن قرار دارد، حدود 13 نفر از پرسنل بهداشتی و درمانی فعالیت می کنند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خدمات 24 ساعته پزشکان در 2 روستای کرمانشاه

راه اندازی خدمات 24 ساعته پزشکان در 2 روستای کرمانشاه